خدمات پس از فروش

وجود اشکال فنی در کالا

پیش از این اسپرت پروما مهلت تست کالا را از زمان تحویل کالا به مشتری ۴۸ ساعت در نظر گرفته اسپرت پروما این امکان را برای خریداران آنلاین کالا فراهم کرده است که پس از تحویل کالا به مدت ۲ روز فرصت تست فنی کالا را داشته باشند. لازم به ذکر است جهت استفاده از سرویس تعویض7 روزه اسپرت پروما توجه به نکات زیر الزامیست.

کالا باید بعد از باز شدن از پلمپ یا خارج شدن از بسته بندی مخصوص اسپرت پروما به دقت بررسی گردد تا سالم بودن آن از لحاظ ظاهری مورد تائید قرار گیرد اشکالات ظاهری بدلیل اینکه در هنگام باز شدن کالا قابل بررسی می باشند از مهلت تعویض ۴۸ ساعته پس از دریافت کالا بر خوردارند.

پس از بررسی و راهنمایی خریدار توسط تیم پشتیبانی اسپرت پروما در صورتی که نیاز به تعویض کالا باشد خریدار باید کالا را همراه با کلیه متعلقات آن به همراه فاکتور فروش به صورت کاملا ایمنی و در حالت ارسال اولیه در مهلت تست 7 روزه به محل خرید عودت دهد. کالا پس از ارسال, توسط تیم فنی اسپرت پروما بررسی خواهد شد وبعد از آن نسبت به تعویض یا جایگزینی با کالای مشابه تصمیم گیری خواهد شد.ضمنا در مواردی که کالای مورد نظر یا مشابه آن موجود نباشد امکان عودت مبلغ وجود دارد.

تناقض کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت

  • چنانچه مشخصات کالا با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در فایل شخصی مشتری ثبت شده است، تناقض داشته باشد( به طور مثال رنگ کالای دریافت شده با سفارش تفاوت داشته باشد و یا مشخصات کالا با اطلاعات موجود بر روی سایت تفاوت داشته باشد) در چنین مواردی تعویض کالا در صورتی امکان دارد که تناقص ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل کالا، به واحد خدمات پس از فروش ایسوس سنتر اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه ارسال و بدون استفاده باشد.
  • توجه :قابل به توضیح است در صورتی که امکان تشخیص تناقص فنی بدون باز کردن پلمپ کالا وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته بندی اولیه ارسال خارج نشده باشد.
  • برای ارسال کالا به دفتر ایکا مجیک ، لازم است کالا به ‏خوبی و همراه با کلیه لوازم بسته بندی گردد و فاکتور کالا نیز به همراه آن ارسال شود. کلیه خدمات بخش پشتیبانی سایت مشروط به ارسال کامل کالا می باشد.

انصراف از خرید کالا

  • در صورتی که مشتری بعد از تکمیل فرایند خرید آنلاین و قبل از ارسال کالا از خرید منصرف شده و قصد انصراف داشته باشد باید هر چه سریع‏ تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات اسپرت پروما اطلاع دهد. در این حالت امکان تغییر سفارش وجود دارد.
  • در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۴۸ساعت پس از دریافت کالا‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد در غیر این صورت امکان عودت وجه ویا تغییر سفارش وجود ندارد.چنانچه مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد و یا در همان حالتی که ارسال شده است به دفتر اسپرت پروما عودت داده شود ضمنا در این حالت هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
  • نکته: برای ارسال کالا به اسپرت پروما ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
preloader